Två outfits och en morgon i tacksamhet.

Hello hoppas du har en bra dag - Grådassigt och kyligt väder ute idag från morgon, bytt kläder två gånger redan från fodralklänning till tröja över annan klänning o byxor till annan tröja över klänning: kom även lite stänkdropp när jag hade suttit ute o druckit kaffe med morgonkaffegrannen o var på väg in, men det var uppehåll när jag rullade på ICA, himlen blir blåare o blåare så förhoppningsvis kikar solen fram under dagen med. Firade kaffegrannen på morgonen igår o du som följer min blogg vet att jag gillar att fixa så ner i kalaslådan i köket och fram med färgade skedar och papptallrikar, och efter att jag följt Joakim till tåget så passade jag på ta kort på vår vackra stad, därefter så var jag ute på gården och knäppte kort på blommorna, pratade med en av grannarna som var ute på kisspromenad med hunden och sen kom två av grannkvinnorna på gården så vi satt och pratade en stund, fick även en förfrågan av en kompis i Umeå om att ses så det blir att styra upp här framöver, och slutade dagen med spel med hjärtat, Väldigt fin dag var det igår och om några timmar till så får jag träffa hjärtat igen: life is good to me,

Sitter ute och lyssnar på Nat King Cole, dricker kaffe, träffar på nå grannar, ser två ambulanser - tänk de knyter sig i magen var gång o man påminns om livets skörhet, och hemtjänst varit här. önskar dig en bra dag!

Dagens outfit: 

började som sagt dagen i fodralklänning jag ärvt 

 
Men bytte rätt snabbt till byxor, klänning o tröja, först rosa sen gul, lite väl kyligt med bara klänning idag kände jag: men kommer nog säga annat längre fram på dan.
 
 
vardag | |
Upp