En torsdag i sol och tacksamhet

Happy thursday!
Vilken underbar dag - Solen skiner, fåglarna kvittrar och himlen är blå, buketten av persilja och gräslök lyser som en grön sol på arbetsbänken, lyx att få plocka ett gräslöksstrå och stå och titta ut när man står och brygger kaffe på morgonen, hoppas dagen börjat snällt mot dig - skriver med älsklingen och suttit ute och druckit morgonkaffet med morgonkaffegrannen: så tacksam.
 
Precis varit in o lämnat koppen o ska bege mig ut och vattna: Idag blir en dag med umgåsning med älsklingen, blir en dag vid datorn men även en dag ute i finvädret och njuta och bara va, fick tips igår om att göra avkok på persilja så det ska jag göra, ska ta med mig filten och lägga mig på en gräsplätt och bara va, och ikväll ska jag nog fara på sjunde i sjunde: idag blir en fin dag, en dag jag känner livet känns lite extra värdefullt. Önskar dig en fin dag!
 
 
 
 
vardag | |
Upp