En grådassig dag där färgerna poppar och tacksamheten är stor

Hello, hoppas du har en bra dag.

Grådassig den här dagen med men jag är på väldigt gott humör: begav mig ut till odlingslådan imorse och kollade efter smultron att äta efter att jag kramat om Joakim som åkte till scoutstugan o sen vidare på vandring med scouterna imorse, hade faktiskt blivit två smultron som var något sånär mogna så dom plockade jag.

 
Passade även på att ta några fler kort på blommorna på gården, man tycker man knäppt på de flesta men icket, dyker alltid upp någon som man missat: så fint med alla färger, och en grå dag som denna vädermässigt så poppar det till lite extra.
 


vad den där rosa lilla blomman med gult i mitten är vet jag inte men både den o de andra är väldigt vacker - en vacker sommar i år.
 

Spelade sen och umgicks en stund med Joakim innan de drog iväg IVÄG: så tacksam för tiden.
 
Vill du förresten se en bild jag knäppte igår på ett träd med mulen bakgrund: så häftigt med kontraster och hur det ändå smälter samman.
 
 
 
Dagens outfit föll på, eller ska säga såhär, det började med bara den olivgröna klänningen men så åkte först en långärmad grön tröja ovanpå men ne , så blev en kortärmad och jeans Istället.
 

Idag är en sån där typisk poa på dag här hemma, film i rutan, precis ätit lunch och ska ställa mig o diska, men så träffade jag på morgonkaffegrannen imorse i dörren o vi funderade på ta en fika så blir ett tu tre de me idag: de är en bra dag iaf där jag är väldigt tacksam på flera vis: ha en fortsatt bra dag!
 
 
vardag | |
Upp