Tårar av tacksamhet och glädje och en tur på stan

Alltså vilken grinmorgon, allt är typ vackert.
 
 
Började redan igår när jag satt och väntade på taxin och tänkte på förrgårdagen, sen kom min käre far och hämtade sånt som skulle på tippen, visade då granen som jag passade på klä när jag var ner andra svängen i förrådet och hittade massa gammalt pynt som vi hade i granen när jag var barn. Provade även lite klänningar igår, bland annat den här klänningen
 
 
Alltså jag kände mig så snygg i den klänningen. Sen den här kombon funkar ju alltid, det är också dagens outfit
 
 
Sen såg jag att tupanerna fortfarande levde
 
 
Imorse när jag vaknade så tog jag hand om de grejer som blev kvar hemma och som inte ska på secondhand, bland annat den här skylten
 
 
Kom i samma veva och tänka på en skrivmaskin Joakim byggt i lego, vänta ska du få se: ser du det gemensamma temat: gammal lampa, ljusstake, kruka och så en skylt i gammal stil, och så en skrivmaskin.
 
 
Sen när jag står och lyssnar på musik och väntar på kaffet som ska brygga klart så kommer låten In christ alone igång och krokodiltårarna ba sprutar: tack livet för det du ger var dag.
 
Men jag ska inte bara grina idag, nädå - ska betala räkningar och sånt där med, sen ska jag ner på stan en sväng med; men det var en fin morgon. Önskar dig en fin dag!
vardag | |
Upp